SEO optimalizácia
SEO optimalizácia pre vyhľadávače sa robí preto, aby sme vyhľadávačom (v našich podmienkach hlavne Google) uľahčili preskúmať obsah vášho webu a dostali ho na popredné pozície vo vyhľadávaní. Až 75% klikov získajú prvé 3 výsledky vo vyhľadávaní. Druhá či tretia strana vám s istotou peniaze nezarobia.
Prečo je SEO dôležité ?
SEO optimalizácia dokáže dlhodobo prinášať na váš web zákazníkov, za ktorých návštevu nemusíte platiť. Tvrdíme, že SEO + PPC reklama vo vyhľadávačoch tvorí najlepší spôsob marketingu vášho webu, ktorej dokáže konkurovať možno iba Direct a E-mail marketing.
Ako zlepšiť SEO ?
Na SEO optimalizáciu vplývajú stovky on-page (na webe) a off-page (mimo webu) faktorov, ktoré chceme našimi SEO službami vyladiť a dostať váš web na vysoké pozície. V mnohých odvetviach je SEO dokonca jediný legálny spôsob, ako dostať zákazníkov na webovú stránku (napríklad CBD, zbrane alebo hazardné hry). V týchto odvetviach je totiž platená reklama výrazne limitovaná.
Zapneme SEO
SEO optimalizáciu staviame vždy na kvalitne technicky spracovanom webe, ktorý je rýchly a prehľadný. Následne budujeme na webe obsah, ktorý tvoríme na základe analýzy kľúčových slov. Až po vybudovaní kvalitného základu pre SEO pristupujeme k pokročilým SEO technikám ako je budovanie autority webu budovaním spätných odkazov (linkbuilding) či interné prelinkovanie. SEO služby sú komplexné a SEO sa bohužiaľ jedným klikom zapnúť nedá.
Časti SEO optimalizácie
Copywriting pre SEO
Copywriting je jedna z najdôležitejších úloh pri SEO optimalizácii. Technicky zvládnutý copywriting je nevyhnutný pre SEO optimalizáciu webu. Môžete mať na webe alebo v blogu ten najlepší text, pokiaľ ho však vyhľadávače nenájdu a používatelia neprečítajú, bude vám na nič.
Písať pútavé reklamné texty si vyžaduje veľa tréningu a dodržiavania zásad, ktoré spravia z dobrého textu text výborný. Dobrý text od copywritera má čitateľovi pomôcť, prekvapiť ho, poskytnúť detaily a samozrejme donútiť čitateľa vykonať akciu. Takýto text bude predávať na vašom webe, ale aj v online a offline marketingu.
Analýza kľúčových slov
Analýza kľúčových slov je základný dokument, z ktorého by mal vychádzať programátor, marketér a copywriter ešte pred tvorbou webu. Bez analýzy kľúčových slov je veľmi ťažké vytvoriť web, ktorý bude mať výborné SEO výsledky. Vďaka analýze kľúčových slov zistíte, ako vás vaši zákazníci hľadajú na internete a aký obsah im na webe treba ponúknuť.
Mnoho majiteľov webov, ale aj profesionálnych developerov webov robí chybu v tom, že optimalizuje SEO až po vytvorení štruktúry webu. Postup je pritom úplne opačný. Ako prvé je potrebné vypracovať analýzu kľúčových slov a na základe nej pripraviť štruktúru webu, obsahovú stratégiu a texty.
Radi pomôžeme aj vám s optimalizáciou pre vyhľadávače. Stačí nás kontaktovať.