PPC reklama na Google Ads
PPC reklama (Pay Per Click) je jeden z najrozšírenejších online marketingových nástrojov. PPC reklama na Google tvorí so SEO často najúčinnejšiu formu online marketingu, ktorej dokáže konkurovať možno iba Direct a E-mail marketing.
Typy Google reklám
Reklama na Googli sa zobrazuje v množstve formátov. Medzi najrozšírenejšie patria tieto Google Ads kampane:
Search Ads - vyhľadávacie kampane
Shopping Ads - produktové kampane
Display Ads - bannerová grafická reklama
Performance Max - kombinácia vyššie uvedených
Vďaka Google Ads si dokáže vytvoriť reklamu ktokoľvek, a to aj s minimálnym rozpočtom. Pre optimálny výkon kampaní treba mať zvolenú správnu stratégiu a štruktúru reklamných kampaní. V prípade vyšších reklamných rozpočtov by ste mali zvážiť profesionálnu správu PPC kampaní, s ktorou vám radi pomôžeme a všetko nastavíme.
Výhody Google Ads
Analytika ako killer feature
Samozrejmosťou pri každej kampani je správne nastavená analytika webu, aby sme vedeli kampane vyhodnocovať a správne optimalizovať. Poradíme si s analytikou webov na mieru (custom code), ako aj s analytikou pri CMS systémoch (Wordpress, Shoptet, Shopify…).
V akom stave sú vaše kampane ?
Ak si kamapane spravuejete sami, tak môžete využiť našu službu audit PPC kampaní. Táto analýza PPC kampaní vám poskytne konkrétny feedback, ktorý pripraví náš PPC špecialista.Náš tím PPC špecialistov s vami rád odkonzultuje vaše ciele a nájde to správne riešenie pre vaše podnikanie. Kontaktuje nás.