E-mail marketing

E-mail marketing

Email marketing produkuje spomedzi všetkých marketingových nástrojov jednu z najvyšších mier návratnosti. Z každého investovaného 1 eura získate naspäť 42 eur.

Aktivity e-mail marketingu

Zber kontaktov
Segmentácia publika
Tvorba kreatívy
Tvorba textov
Automatizácia
Optimalizácia

Podstatné aktivity pri e-mail marketingu

V prvom rade musíme nazbierať kontakty do e-mailovej databázy. Či už od existujúcich zákazníkov alebo reklamnými kampaňami zameranými na zber kontaktov. O databázu sa treba starať a pravidelne jej zasielať hodnotný obsah. Bez pravidelnosti databáza trpí a klesá počet doručených mailov. Určite nechcete, aby sa z vašej e-mailovej komunikácie stal reklamný leták s otravnými zľavami. Posledným krokom je automatizácia mailingu, ktorá sa postará o niekoľko konverzií navyše, ktoré by vám bežne ušli. Automatizácie nastavujeme napríklad pri opustenom košíku či úvodnej registrácii zákazníka.

Poďte sa pustiť do e-mail marketingu s nami. Kontaktujte nás!

Čo oceňujú naši klienti

Nové nápady

Odovzdávame klietom know-how. Vďaka spolupráci s rôznymi firmami vieme, čo na trhu funguje.

Profesionalita

Sledujeme trendy a neustále sa vzdelávame. Držíme krok s dobou, aby sme vám vždy doručili najlepší výsledok.

Rýchlosť dodania

Deadline vždy dodržíme. Ak nastanú pri spolupráci komplikácie, budete o nich vždy vedieť s predstihom.
Ďakujeme za správu! Čoskoro sa ozveme späť
Niečo sa pokazilo, obnovte stránku a skúste prosím znova

Napíšte nám