Ako sú na tom vaše e-mail kampane ?
Základom dobrej mailovej kampane je marketingová idea, ktorú podporíte dobrým textom a chytľavou grafikou. Posielať mail raz za čas, keď dostanete dobrý nápad, správny prístup nie je. Ak v emailingu stále tápete, tak vám radi s e-mail kampaňami v našom tíme pomôžeme. Na vašich mailoch bude pracovať grafik a copywriter, ktorí sa postarajú o to, že vaše maily budú otvorené a zákazníci spravia požadovanú akciu.
Aktivity e-mail marketingu
Podstatné aktivity pri e-mail marketingu
V prvom rade musíme nazbierať kontakty do e-mailovej databázy. Či už od existujúcich zákazníkov alebo reklamnými kampaňami zameranými na zber kontaktov. O databázu sa treba starať a pravidelne jej zasielať hodnotný obsah. Bez pravidelnosti databáza trpí a klesá počet doručených mailov. Určite nechcete, aby sa z vašej e-mailovej komunikácie stal reklamný leták s otravnými zľavami. Posledným krokom je automatizácia mailingu, ktorá sa postará o niekoľko konverzií navyše, ktoré by vám bežne ušli. Automatizácie nastavujeme napríklad pri opustenom košíku či úvodnej registrácii zákazníka.
Poďte sa pustiť do e-mail marketingu s nami. Kontaktujte nás!